Συλλέκτες αυτοκινήτων μάρτυρες μια μετατόπιση στο Retromobile Παρίσι 2018
Ο Ντομάντας Μιζέκης
Παριζιάνικο κλασικό show αυτοκινήτου είναι σήμερα το μεγαλύτερο σε κλειστό χώρο εκδήλωση του είδους και εδώ και πολύ καιρό είναι αυτό που ξεκίνησε την εποχή. Λόγω του γεγονότος ότι φιλοξενείται στις αρχές του έτους, οι αντιπρόσωποι, οι συλλέκτες και οι ενθουσιώδες μπορούν να μετρήσουν τις τάσεις της βιομηχανίας και να προβλέψουν πώς μπορεί να μοιάζει το μέλλον. Αυτό το σαλόνι Retromobile του 2018 έφερε μερικά φρύδια με τα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν τον περασμένο χρόνο να κλέβουν την παράσταση και περισσότερα από μερικά από τα παραδείγματα μπλε τσιπ που δεν πληρούν τις εκτιμήσεις των τιμών τους.
Ασυνήθιστα, δεν ήταν η Le Mans που κέρδισε τη Ferrari ή μια εφάπαξ Porsche που έφερε την υψηλότερη τιμή στις φετινές δημοπρασίες Retromobile. Ήταν ένα σύγχρονο υπερ-αυτοκίνητο και μηχανικό θαύμα, το Bugatti Chiron χτίστηκε μόλις πέρυσι. Δημοσιεύθηκε με πλειστηριασμό από τη RM Sotheby's, ο γαλαζοπράσινος γαλλικός / γερμανικός πυραύλος έφτασε στο ύψος των 3.323.750 ευρώ. Παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο παραμένει στην παραγωγή, έχει ήδη πωληθεί ολόκληρη η σειρά των 500 μονάδων, καθιστώντας την ευαίσθητη στην οικονομία της έλλειψης κλασικών αυτοκινήτων. Ενώ η παρισινή δημοπρασία χαρακτήριζε έναν αριθμό παλαιότερων Bugattis , αλλά αυτή ήταν αυτή που πήρε το κέικ. Ίσως, δείχνει στους υποψήφιους που δίνουν προτεραιότητα στην απόδοση κατά τη διάρκεια του ιστορικού.
Ο Χείρων που πήρε το στέμμα της δημοπρασίας δεν ήταν η μόνη εξέλιξη που θα μπορούσαν να προβλέψουν. Για χρόνια, τα Porsches ήταν τα κορίτσια των συλλεκτών και οι αξίες τους έχουν εκτοξευθεί, αλλά τα αποτελέσματα των δημοπρασιών Retromobile ενδέχεται να υποδηλώνουν ότι αυτό το καθεστώς καταρρέει. Μόλις πριν από ένα χρόνο, η RM Sotheby's πώλησε ένα Porsche 993 Turbo Convertible για απίστευτες 1.344.000 ευρώ στο Παρίσι. Το ίδιο μοντέλο απέτυχε να φτάσει το ήμισυ αυτού του ποσού στη φετινή δημοπρασία. Ένα υδρόψυκτο über-911, 996 GT2 απέτυχε να πουλήσει εντελώς λόγω μη τήρησης του αποθεματικού του. Τα παλαιότερα σπορ αυτοκίνητα Zuffenhausen φαίνεται να διατηρούν τη δημοτικότητά τους, με νικητή 914/6 GT του 1970 Le Mans να κερδίζει εντυπωσιακά 241.250 ευρώ και ένα παρθένο 912 αχυρώνα να ξεπερνά την εκτίμηση των τιμών και να ανταλλάσσει χέρια με 92.000 ευρώ.
Μια άλλη τάση σε αυτό το show Retromobile ήταν οι κατασκευαστές να αναγνωρίζουν την κληρονομιά τους και να επενδύουν σε μεγάλο βαθμό στα ιστορικά τους μοντέλα. Ένα αστέρι του σαλόνι ήταν ένα Jaguar D-Type, πιστά αναδημιουργείται από τη βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία. Μετά από να μας φέρει φρέσκα E-Type Lightweights και XKSSs, η Jaguar αποφάσισε να ευλογήσει τους πετρελαιοφόρους (ή τουλάχιστον τους πιο πλούσιους) με 25 ολοκαίνουργους D-τύπους. Είναι ένα από τα πιο αξιοσημείωτα μοντέλα στον κατάλογο των αυτοκινητοβιομηχανιών, με 3 νίκες Le Mans μεταξύ 1955 και 1957. Οι 25 τύποι συνεχόμενων D θα είναι ολοκαίνουργια αυτοκίνητα χτισμένα με το χέρι στις προδιαγραφές της περιόδου.
Η Lamborghini , εν τω μεταξύ, πήδηξε σε αυτή την κληρονομιά της κληρονομιάς με ελαφρώς διαφορετικό τρόπο. Ο Ιταλός κατασκευαστής ανακοίνωσε την εκπόνηση προγράμματος υποστήριξης για οποιοδήποτε μοντέλο που δεν έχει παραχθεί για τουλάχιστον μία δεκαετία. Για να αποδείξουν ότι είναι σοβαροί, το Lamborghini Polo Storico έφερε την προσεκτικά αποκατεστημένη Miura και το Countach που βρίσκεται υπό ανακαίνιση στο Retromobile.
Η προσιτή αγορά κλασικών αντικειμένων ήταν ένα ακόμη αναδυόμενο θέμα στο Retromobile 2018. Για πρώτη φορά στην ιστορία του σαλόνι, υπήρχε μια σειρά από υπο-25.000 ευρώ αυτοκίνητα που προσφέρουν, δημιουργώντας μια ωραία ισορροπία στα πολυ εκατομμύρια αποκλειστικά αυτοκίνητα στην αντίθετη πλευρά του φάσμα. Όχι μόνο αυτά τα αυτοκίνητα είναι πιο προσιτά, αλλά δεν θα κρατούσαν το ένα νύχτα εάν σταθμεύουν στο δρόμο. Οι επισκευές και το κόστος λειτουργίας θα ήταν επίσης χαμηλότερες, παρέχοντας την ευκαιρία να τις χρησιμοποιήσετε σε τακτική βάση, αντί να τους απομακρύνετε με το φόβο να πληγώσουν την αξία του αυτοκινήτου.
Το θέμα της λογικής αυτοκίνησης που επεκτείνεται στις Renault και Citroën βρίσκεται. Ο πρώτος εορτάζει την 120ή επέτειό του και διευκολύνει τη ζωή των ανθρώπων με τις καινοτομίες τους που απευθύνονται στους τακτικούς οδηγούς. Πρώτα εμφανιζόμενα ήταν παραδείγματα όπως το 1899 Type B, που φέρεται να ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που περιλάμβανε κλειστή θέση οδήγησης, το 1909 BD Postal Van ή τους καλύτερους πωλητές όπως το 4CV. Ταυτόχρονα, η Citroënσηματοδότησε τις δικές της επετείους - 70 χρόνια από την πρώτη παρουσίαση του 2CV και 50 από τότε που έχτισαν ένα ευχάριστο ανοικτό off-road Mehari στην ίδια πλατφόρμα.
Συνολικά, φαίνεται να υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση για αυτοκίνητα που δεν χρειάζεται να μωρό. Αυτά που δεν κάνουν ένα wince κάθε φορά που μια μύγα προσγειώνεται στο παρθένο βαφή. Η αγορά τελικά έρχεται σε όρους ότι οι άνθρωποι απολαμβάνουν την οδήγηση των αυτοκινήτων τους και αυτοκινητοβιομηχανίες οι ίδιοι φτάσει έξω για να εξασφαλίσει, κάθε φθορά που μπορεί να συμβεί στη διαδικασία μπορεί να αντιστραφεί.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου